Sunday, January 23, 2011

23 My Birthday !

Hai. Dah lama tak update blog. Korang macam mana ? Sihat ke ? Hmm dah 23 Januari semalam. Hari apa ? Hehe.. Birthday aku lah. Pada pagi tu tak ada pun yang ucap dekat aku. Malam tu ada lah. Kat fb ramai juga yang wish kat wall aku. Lepas tu mak aku baru ingat and terus wish aku. Ayah aku pun. Kebetulan aku demam pulak time tu. Demam sempena hari jadi. Aku balik kampung nenek aku. Time nak balik tu, singgah dekat Jerantut makan Pizza Hut. Ayah aku belanja sebab birthday aku. Aku dah tak ada idea dah nak taip menda. Hehe.. Ok lah. Ni saja lah yang nak dikongsi. Bye... ^_^

2 comments:

Anonymous said...

eleh ayah banje konon bukan selama ni mmg ayah banje ke? hehehheeh

hepi besday adik!!! akak wish dulu awal2, tp adik x bkk hp ;)

Little.Princess said...

hahah , kakak blanje bile pulak?